Mężczyzna

Boostery testosteronu, czyli testosteron w tabletkach

Na rynku dostępnych jest sporo boosterów testosteronu w postaci suplementów. Łatwo po nie sięgnąć, nie kosztują jakoś specjalnie wiele, a że działają najłatwiej podnieść z ich pomocą poziom testosteronu. Jeszcze łatwiej byłoby wykorzystać sam testosteron, ale tej metody nikomu nie polecamy. Chyba że terapię testosteronem zaleci lekarz w celu wyleczenia jakiejś choroby bądź złagodzenia jakichś dolegliwości.

Testosteron w czystej postaci powoduje pewne skutki uboczne. Rozsądnie stosowane boostery testosteronu – nie, ale jest jeszcze jeden sposób na podniesienie poziomu męskiego hormonu. Jest nim bardzo naturalne działanie opierające się na trzech filarach: diecie, aktywności i higienie życia. Co to oznacza?

Dieta a poziom testosteronu

Na poziom testosteronu ogromny wpływ ma to, co jemy, a współcześnie jesteśmy niestety społeczeństwem niedożywionym.

Dlaczego? Popełniamy masę błędów dietetycznych (co musi odbić się na zdrowiu), ale i przemysł spożywczy nam nie pomaga – oferuje nam się byle jakie jedzenie. A my? Cóż zjadamy je w dobrej wierze nie przypuszczając nawet jak niektóre pokarmy mogą nam zaszkodzić.

Czego unikać? Śmieciowego jedzenia, gotowych pokarmów i soi. Na co zwrócić szczególną uwagę? Doskonałymi dietetycznymi boosterami testosteronu są czerwone mięso i jaja – ich spożycie warto zwiększyć. Tym bardziej, że współcześnie faszerujemy się raczej kurczakami hodowanymi na hormonach (nie muszę chyba dodawać, że takie pasze destabilizują naszą gospodarkę hormonalną).

Oprócz mięsa i jaj boosterami testosteronu są warzywa kapustne. Je również można jeść bez ograniczeń, tym bardziej że od nich się nie tyje. Koniecznie ograniczmy używki, bo one zabijają również naszą płciowość (o której decydują hormony).

Aktywność fizyczna

Ludzie aktywni żyją dłużej i są zdrowsi, bo ruch sprzyja również poprawie gospodarki hormonalnej. Panowie, którym zależy na podniesieniu poziomu testosteronu powinni koniecznie zdecydować się na treningi siłowe. Dzięki ćwiczeniom siłowym testosteron rośnie i to bardzo naturalnie. Warto natomiast ograniczyć treningi aerobowe, które jakkolwiek są niezbędne dla prawidłowej pracy układu krążenia i układu oddechowego na poziom testosteronu wpływają negatywnie.

Suplementy czyli „testosteron w tabletkach”

W razie potrzeby tj. gdy chcemy by w miarę szybko pojawiły się efekty (co jest całkiem naturalne, bo jesteśmy z natury niecierpliwi) bądź gdy mamy problemy ze skomponowaniem prawidłowej diety czy też nieodpowiednią ilość czasu poświęcamy treningom możemy sięgnąć po suplementy – typowe boostery testosteronu to ZMA i buzdyganek naziemny. Przynajmniej za takie są uważane.

Czy warto je stosować? Jeśli mamy taką potrzebę na pewno tak, zwłaszcza że raczej nie mogą nam zaszkodzić.

Dużo lepszym wyborem byłoby stosowanie >>> Testolanu. Ultranowoczesnego boostera wywołującego sprzężenie zwrotne: opóźniającego starzenie się i wpływającego na produkcję testosteronu. >>> Czytaj więcej o nim.

Boostery testosteronu są zdrowsze niż czysty testosteron, który jak już ma pewne skutki uboczne i może być stosowany jedynie pod ścisłą kontrolą lekarza.

Leave a Comment